Over ons

KBO Luttenberg is een door de Provincie Overijssel en Landelijk erkende gesubsidieerde Maatschappelijke Organisatie.

Daarnaast is het onze taak alle senioren in Luttenberg een podium en een gezicht geven.

Als zelfstandige vereniging is KBO Luttenberg aangesloten bij de KBO Overijssel, een belangrijke seniorenorganisatie van Nederland.

KBO Luttenberg is een vrijwilligersorganisatie, bestaat uit een club van 8 vrijwilligers die zijn actief met het organiseren van activiteiten en het opkomen voor de belangen van senioren op lokaal en regionaal niveau. Dat doen ze hoofdzakelijk vanuit onze afdeling, onmiskenbaar het hart en de kracht van de KBO.

Dat betekent: dat we het beleid betreffend de seniorenbeleid van de provincie versterken.